I.ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които RELETA.BG предоставя услуги на потребителите/клиентите си посредством Интернет магазина www.releta.bg. Тези условия обвързват всички потребители. С натискане на бутона „ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА”, потребителят/клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия и условия за защита на личните данни!

2. Идентифициране на потребителя/клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог - файлове на сървъра на www.releta.bg, съхранение на IP адреса на потребителя/клиента, както и всяка друга информация.

3. Продуктите, които се намират на интернет страницата www.releta.bg не представляват правно обвързваща оферта, а са по-скоро демонстративен онлайн каталог, описващ продуктовата линия на RELETA.BG. Като при наличие на правописни грешки, грешки в цените и описанието на продуктите, RELETA.BG си запазва правото да ги променя без уведомяване на клиента. Всяка една поръчка, се потвърждава чрез телефонно обаждане или връзка чрез електронна поща от наш представител към клиента, като при наличие на грешна цена или грешна информация поради техническа грешка, клиента се информира и е с правото си да се откаже от поръчката/покупката.

4. След кликване на бутона „ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА, потребителите се съгласяват да закупят стоките. Това действие има правно обвързваща сила и се счита за сключване на настоящият договор.

5. RELETA.BG си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в раjмките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява потребителя/клиента за изчерпването ѝ чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на RELETA.BG, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.

6. Договорният език е български, а плащанията ще бъдат извършвани в български лева с ДДС.

II. ДОСТАВКА

1. Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, RELETA.BG се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. RELETA.BG не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

2. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на RELETA.BG. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, RELETA.BG не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката RELETA.BG не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, RELETA.BG се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

3. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването ѝ, в случай, че новата стока е налична в RELETA.BG.

4. Цената на доставката при поръчки в онлайн магазин www.releta.bg за поръчки над 100лв. е безплатна(само до офис на СПИДИ). Пратката може да бъде доставена на адрес на получателя или до избран от него офис на куриера (СПИДИ) в срок от 1 до 30 дни. Всички поръчки, направени след 15:00 ч. в делнични дни, се обработват и изпращат на следващия работен ден. Всички поръчки, направени през уикенда или по време на национални празници се обработват в първия работен ден и се изпращат не по-късно от 30 дни от датата на получаване на поръчката. Всеки клиент на RELETA.BG си запазва правото да поиска различни условия на доставка в случай на нужда, като разходите за транспорт са за сметка на Клиента.

III. ПОРЪЧКА

1. www.releta.bg е онлайн магазин, който приема поръчки през уеб сайта след регистрация на профил или като гост. Всички получени поръчки биват изпращани от наш консултант след потвърждение от негова страна по телефон или електронна поща. В случай, че не получим отказ или желание за промяна в параметрите на поръчката, тя ще бъде изпратена към Клиента посредством куриер. Ако не получите обаждане от наша страна в рамките на 24 часа от поръчката (без почивни дни и официални празници), моля повторете поръчката или се обадете на телефон 087 780 1877.

2. Поръчката се осъществява посредством пазарска Количка, като в нея добавяте желаните от Вас продукти след натискане на бутона „ДОБАВИ“. Всеки един добавен продукт може да бъде премахван от Количката, както и да бъде променяно количеството му, преди да пристъпите към детайлите за потвърждение. По всяко време можете да се върнете към онлайн магазина за да добавите още продукти. Когато сте убедени, че продуктите в кошницата са желаните от Вас, пристъпвате към потвърждение и финализиране на поръчката посредством бутона “ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА“. При нужда от помощ и възникнали въпроси не се колебайте да се свържете с наш консултант на 087 780 1877 в работно време.

3. Начин на плащане

Заплащането за направените поръчки в онлайн магазин www.releta.bg се извършва:
- в брой при получаване на пратката от куриера (наложен платеж).
Посочените цени в сайта са с ДДС и са валидни само за пазаруване онлайн на www.releta.bg. Промоционалните цени в сайта не подлежат на допълнителни отстъпки.

IV.ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ

1. ТЪРГОВЕЦЪТ предлага от 2 до 5 ГОДИШНА ГАРАНЦИЯ или според посочения срок от производителя на даден продукт, който е закупен. Срокът на ГАРАНЦИЯТА започва да тече от момента в който е закупен продуктът до изтичането и на съответната дата, зададена от документа, който представлява покупката. В този срок при повреда, неправилно функциониране или някакъв друг вид проблем с продукта, клиента има право да върне повреденият продукт към RELETA.BG за негова сметка, като ЕЛКО ЕП България се задължава да върне отремонтираният продукт в рамките на 45 дни (RELETA.BG покрива цената на доставката в едната посока). При неспазване на срока за ремонт или невъзможност продукта да бъде отремонтиран, ЕЛКО ЕП България се задължава да изпрати нов към клиента.

*ТЪРГОВЕЦЪТ НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ, АКО ПРОДУКТЪТ НЕ Е НАЛИЧЕН В СКЛАД БЪЛГАРИЯ И СЕ УДЪЛЖИ СРОКА НА ДОСТАВКА НА НОВИЯТ ПРОДУКТ ЗА ЗАМЯНА НА ПОВРЕДЕНИЯТ!

Гаранцията не важи за дефекти, причинени при:

- Транспорт
- Неправилно използване или неправилно съхранение на стоките
- Счупване на защитни пломби и етикети, ако има такива, при повреждане или премахване на логото / търговската марка на ТЪРГОВЕЦЪТ
- Използване, поставяне, съхранение на стоките при неподходящи условия по отношение на температура, влажност и т.н
- Неправилна поддръжка или небрежност при поддръжката
- Механични или химични повреди

V.ЦЕНИ

1.Цените, посочени на сайта са с ДДС и включват опаковане и транспортиране до адреса на купувача. Купувача вижда цената на доставката преди да потвърди поръчката и е с правото си да не завърши поръчката или добави още стоки за да получи безплатна доставка. 

VI. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА

1. Потребителят/клиентът има възможност да разглежда и преди/след регистрация да поръчва обявените стоки на Интернет магазина www.releta.bg.

2. Потребителят/клиентът има право да се информира за състоянието на своята поръчка.

3. Потребителят/клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. Потребителят е длъжен незабавно да уведомява RELETA.BG за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.

4. Потребителят е длъжен да заплати цената на поръчката си според обявеният начин на страницата www.releta.bg.

5. Всеки потребител, независимо дали е клиент се задължава при ползване на услугите:

  • да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституцията и законите на Република България и признатите международни актове;
  • да не накърнява доброто име на другиго и да не призовава към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпление, към насилие над личността или към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда;
  • да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;
  • да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните от RELETA.BG стоки/услуги;
  • да уведомява незабавно RELETA.BG за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;
  • да не зарежда, изпраща, предава, разпространява или използва по какъвто и да било начин и да не прави достояние на трети лица софтуер, компютърни програми, файлове, приложения или други материали, съдържащи компютърни вируси, системи за неоторизиран отдалечен контрол ("троянски коне"), компютърни кодове, или материали, предназначени да прекъсват, затрудняват, нарушават или ограничават нормалното функциониране на компютърен хардуер или софтуер или телекомуникационните съоръжения или имащи за цел неоторизирано проникване или достъп в чуждестранни ресурси или софтуер;
  • да не извършва злоумишлени действия;
  • да обезщети RELETA.BG и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет страници, хипер-връзки, материали или информация, които Потребителят е използвал, разположил на сървъра, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица или направил достъпни чрез www.releta.bg в нарушение на закона, настоящите Общи условия, Добрите нрави или Интернет етиката;

6. Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че изрично не е посочено, че доставката е безплатна , същата се счита за възмездна.

7. Да се откаже по всяко време, RELETA.BG, да съхранява неговите лични данни, които са необходими за обработване/изпълнение на поръчките.

VII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА RELETA.BG

1. RELETA.BG няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.

2. RELETA.BG има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени в базата си от данни.

3. RELETA.BG има право по всяко време, без уведомяване на Потребителя/клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на RELETA.BG да прекрати, спре или промени предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. RELETA.BG, не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите/стоките, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез www.releta.bg.

4. RELETA.BG след получаване на плащането се задължава да прехвърли на потребителя/клиента собствеността на заявената за покупка от него стока, да достави в срок заявената за покупка стока, да проверява за техническа изправност всеки артикул преди да бъде изпратен (в случай, че това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката).

5. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги. Съветите, консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на RELETA.BG във връзка с ползването на услугите от потребителите, не поражда каквато и да било отговорност или задължения за RELETA.BG. Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за стоката.

6. RELETA.BG има право да събира и използва информация отнасяща се до неговите Потребители/клиенти, независимо дали са регистрирани.

7. Информацията по предходния член може да бъде използвана от RELETA.BG, освен в случай на изрично несъгласие на Потребителя, изпратено на следния e-mail адрес: shop@releta.bg. RELETA.BG събира и използва информацията за да подобрява предлаганите услуги. Всички цели, за които RELETA.BG ще използва информацията ще бъдат съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.

8. RELETA.BG не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които RELETA.BG не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на RELETA.BG.

9. RELETA.BG има право да инсталира на компютрите на потребителите кукита (cookies). Кукитата представляват текстови файлове, които се запазват от Интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя и позволяват възстановяване на информация за Потребителя, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и записва и други, като клиента (потребителя) има право да не одобри използването им и да се откаже по всяко време от тях, като ги премахне.

VIII. ПРАВО НА ОТКАЗ НА СТОКА

1. Потребителят/клиентът има право в 14 дневен срок да откаже стоката ,която е поръчал.

2. Потребителят/клиентът поема сметката за транспорт.

3. Връщането на стока и връщането на парите става съответно по следния начин:
Потребителят/клиентът носи стоката в офисът на СПИДИ от който я е получил и задава същия наложен платеж, който той е платил към RELETA.BG. Когато стоката бъде приета от RELETA.BG , клиентът/потребителят може да си получи парите от офисът на СПИДИ в който е върнал стоката.

IX. ПОЩЕНСКА ПРАТКА С ПАРИЧЕН ПРЕВОД

1. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който ни освобождава от задължението да издаваме Фискална касова бележка, е плащането към Нас да се извършва чрез - Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е СПИДИ.
За направеното от клиента плащане СПИДИ издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка.
По този начин клиента който желае фактура трябва да си прикрепи именно тази разписка , която служи за касов бонд.

X. ВАЛИДНОСТ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКАТА

1. Възможно е периодично да актуализираме своята Политика за защита на личните данни. При промяна в настоящата политика, ще бъдете уведомени по подходящ начин.

XI. КОНТАКТИ ЗА ВЪПРОСИ

1. В случай, че искате да упражните правата си или имате въпроси относно начина, по който обработваме личните Ви данни или свързани въпроси моля свържете се с нас като ни пишете на shop@releta.bg

XII. ИЗМЕНЕНИЯ

1. Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от RELETA.BG, което има право и да променя характеристиките на предоставяните услуги и настоящите Общи условия и на основание промени в законодателството. RELETA.BG се задължава да уведоми Потребителя за промените в Общите условия, като на видно място в Интернет страницата си публикува съобщение за измененията им и даде достатъчен срок да се запознае с тях. В дадения срок, ако Потребителя не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай, че Потребителя заяви в дадения срок, че не е съгласен с промените, то RELETA.BG има право веднага да спре или прекрати предоставянето на услугите на Потребителя.

XIII. ТЕРМИНОЛОГИЯ

1. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.releta.bg на своя компютър.

2. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на доставка и заплащане на стоката от клиента/потребителя.

3. Интернет магазина www.releta.bg е собственост на RELETA.BG.

4. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на www.releta.bg, съобразно българското законодателство.

За разрешаване на спорове относно Общите условия на сайта, може да се обръщате към КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ , като трета страна!


Online dispute resolution for foreign customers can be found HERE.